2012. december 1., szombat

14.Fejezet-Augusztus 19..


2012. Augusztus 19.

Kedves Naplóm!
Sajnálom hogy eddig nem írtam beléd de annyim minden történt velem hogy 3 nap se lenne  elég hogy leírjam ami
ebbe a pár napba történt.Jaj a tegnapi nap egyszerűen fantasztikus volt először is kaptam egy meseszép nyakláncot.
Azután elmentünk egy meseszép új étterembe ami nagyon jó volt és a kedvencemet rendeltük. Derelyét.
Ezután 4-en elmentünk egy cuki kis kávézóba és jól elhülyéskedtünk, Végül elmentünk a helyi legjobb klubba és
hajnalig táncoltunk. Emmel kicsit  többet ittunk mint kellet volna. Bemék olyan aranyosak voltak haza kisértek minket.
Persze Em nálam  aludt. olyan hajnali 4 után el is aludtunk. Kora délután keltünk fel. Félkómásan kimásztam az ágyból
 és bevetettem a fürdőbe magam. 2 órakörül kijöttem ía zuhany alol ami nagyon jól esett. Em eltűnt az ágyamból nem tudtam hova lett
így elkezdtem keresni közbe megetettem Zoknit. mivel sehol nem találtam Em-et leültem gyorsan meg reggeliztem a konyhába. Erre
Em jött ki a lenti fürdőből  felfrissülve. De most megyek meg sétáltatom Zoknikám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése